Wednesday, July 14, 2010

Ayushita - Tuhan Beri Aku Cinta.flv




Walau aku senyum bukan berarti
Aku slalu bahagi dlm hari
Ada yg tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa….

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina…

Tuhan berikanlah aku cinta
Utk temaniku dlm sepi
Tangkap aku dlm terangmu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalmu
Tuhan beri aku cinta….

Ku bertemu sang Adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina…

Tuhan berikanlah aku cinta
Utk temani ku dlm sepi
Tangkap aku dlm terangmu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalmu
Tuhan beri aku cinta

4 comments:

  1. i hope i can do it BUT seem like happiness will not last long...

    ReplyDelete
  2. sy suka komen nur..hargai n protect cinta..love this song

    ReplyDelete
  3. anon ~ i tried my best to protect my love....but....it seems hard for me...
    sometime it cross my mind. Is it worth 4 me??

    ReplyDelete