Monday, July 2, 2012

~ KL Towerthon 2012 ~

19 May 2012, Saturday - Setelah sekian lama masa berlalu, baru aku ada kesedaran nak tulis berkenaan event tersebut. Actually aku dah down sebelum event bermula lagi. Aku berkira-kira mahu meneruskan or tarik diri je. Baju pon last minit baru aku amek. Thanks juta-juta pada Kak Satinah yang support aku hari tu.
Al maklumlah, dia jauh di Ipoh, kawan2 lah sebagai peneman setia.

Aku start lari jam 4 petang. Gila panas time tu. Dah la baru balik dari Kenyir. Bertambah hitam aku. 

Selalunye malam sebelum ape2 event aku akan sapu seluruh kaki aku ngan minyak 'kuat'. Haha...tapi seyes aku lupe gile time event ni. Last minit baru aku sapu minyak tu. Kuang2x.

Seyes stokin yang aku pakai tak sesuai langsung ngan baju aku hari tu. Oren VS Pink. Belasah je. Penangan last minit.

Posing2 dulu sebelum berkumpul kat Starting Area.

Minah salleh tu sempat panaskan badan sebelum start lari...tapi aku??? Haha...sibuk layan sms. 

Dah ready nak berlari. 

Target aku hari tu nak sampai tingkat 20 je. Tapi tanpa sedar aku berjaya menghabiskan pendakian. Haha...

p/s ~ Rasa2 pompuan mengandung boleh x follow event ni? ( tiba2 terpikir )


No comments:

Post a Comment