Thursday, March 6, 2014

~ Erin's Wedding ~

     16 Feb 2014, tuhan je yang tahu ape yang aku rase hari ni. gembira & sedih dalam 1. Aku gembira my best friend Erin akhirnya bernikah dengan jejaka yang dicintainya Nazri (sekema tak ayat...haha). Yang sedihnya pulak, mesti susah kitorang nak hangout macam dulu. Erin, Aqmal & aku.

Throwback. Aku, Aqmal & Erin. A few years ago at Pantai Morib, Sepang. I really love both of them.

 Nazri & Ayin. Cinta bertaut di puncak gunung.

 Kalau nak tulis ucapan, rasanya 1 buku ni pon tak cukup. 

 Rindu betol aku ngan membe2 CIC. Alhamdulillah dapat kitorang berkumpul time wedding tu. Semua dah berpecah mencuba nasib di tempat lain. Good luck untuk semua.

 Inilah bile budak perempuan berkumpul. Gosip Mak Jemah la. Sampai mengalir air mata menahan gelak.

 PG without pengatin. Pelamin ini kami yang punya. 

Ladies only.

P/S ~ Dear Erin & Nazri, aku mintak maaf coz aku lambat datang wedding korang. Apepon, aku doakan semoga kalian berbahagia sampai ke Jannah. Next!! Haha..

No comments:

Post a Comment