Thursday, April 12, 2012

~ Explore Gua Batu Maloi ~

     8/4/2012, Ahad - Aku ngan budak2 group Perompak Gunung menjelajah ke daerah Johol, N.Sembilan untuk explore keindahan Gua Batu Maloi. 14 orang semuanya yang join di temani 3 orang renjer hutan yang berpengalaman. Kitorang berkumpul di RnR Seremban & di exit Pedas-Linggi. Bile semua geng dah sampai kitorang meneruskan perjalanan ke destinasi yang di kehendaki. Sepanjang perjalanan ke sana, sangat banyak periuk api yang terpakse kami redah...huhu...sangat SADISSS (huwaaaaa...banyak najis lembu yang terpakse di elak).

Gambar sebelom memulakan tracking ke gua. 
(Sila abaikan tarikh tertera. Si Erin tersalah setting kamera die ma..sadis!)

Sarapan kitorang pagi tu untuk menguatkan stamina. Bihun goreng & apam batu maloi. 
Nyum..nyum...memang terbaek.

Sepanjang perjalanan untuk ke pintu gua.

Diantara pose2 menarik hari tu :





Iklan gigi ( Hawa, me & Naazri )

Tragedi batu maloi. Haha...tapak kasut Si Annia Loy yang terkopak...memang sadis!!

Akhirnye, 14 Perompak Gunung berjaya sampai ke check point 12. Alhamdulillah..

Erin & me. ( Ni la downline aku. Akan ku train die sehebat mungkin..hihi..kononnye lah)
Sila abaikan tarikh tertera.

Renjis merenjis air sungai maloi. ( Sila abaikan tarikh tertera )

So sweet. ( Sila abaikan tarikh tertera )

1, 2, 3 terjoooooooooooon!! Busshhhh!!

Dalam perjalanan balik, kami jumpe fenomena ni. 
( Musykil2...kemane nak di tuju kambing2 tersebut..huhu )

p/s : Pengalaman yang tak mungkin dapat ku lupakan. Thanks semua. ( Satinah, Nashoruddin, Annia, Erin, Naazri, Idzham, Deris, Fifi, Shareen, Virus Are-Pul, Hawa, Ima, Orang Taman Nasa (sory, I lupe name) & me. Tak lupe juge ucapan terime kasih pade 3 power renjers terlibat. Hehe... =)

No comments:

Post a Comment