Saturday, April 27, 2013

~ Jalan Kaki Amal AVON @ Presint 3, Putrajaya ~

     Harini aku bangun lambat coz malam tu aku tak berape sehat & tak leh tido. Al kisahnye memang aku sangat lambat & ape lagi, kena bebel la ngan Kak Satinah. Die sampai umah baru aku sedar. Die bawak laju2 & terus kedataran coz berjanji dengan budak2 laen untuk jumpe kat sane. Sampai2 sorang pon xde. Apakah mereka terus ketempat berlepas & meninggalkan kami? Huhu...aku rase sangat bersalah time tu. Tup..tup...dapat mesej & call dari budak2 laen. Diorang lagi lambat. Ade yang sesat bagai. Adoyai...Putrajaya je kot. Kesimpulannye, kami semua kena bebel ngan Kak Satinah pagi tu...huhu..

Sampai2 parking bergambor dulu. Tak sedar diri kami ni. Dah la lambat. Dok sebok berposing bagai dulu.

Dari parking nak ke tempat berlepas pon dah jauh. Dah letih berjalan. Adoyaiiii..

Semadikan tandatangan mahal aku kat wall yang disediakan.

Rehat jap. Letih tunggu budak2 laen dok bergambor ngan kuda. Memang sabor je lah diorang ni.

Kitorang memang santai. Pantang jumpe check point mesti singgah & benti bergambor dulu.

Achaha lagi lambat hari tu. Baru nampak muke die. Hari tu memang hari lambat sedunia.

Habis larian amal kitorang menjengah ke booth AVON Putrajaya milik boss aku. Macam tak pernah jumpe lipstick diorang ni.

Lepas larian tu kitorang lepak kat Sunway Pyramid. Annia, Pakwan & budak laen2 yang tak join larian p maen ice skating kat sane. 

We again. My BFF.

P/S : Ni kali ke-2 aku p maen ice skating. Huhu..aku memang tak pandai. Tak pandai nak imbangkan badan. Mesti tergelongsor jatuh. Aleh2 aku melekat je kat dinding gelanggang tu. Tak berani nak bergerak.


No comments:

Post a Comment