Saturday, April 27, 2013

~ My birthday party ~

29 Aug 2012 ~ Ulang tahun ke 26 aku. Haha...aku memang tak kesah nak reveal umur sebenar aku. Yup..getting older. Aku berkongsi bulan lahir yang sama dengan Ayin, Aqmal & Nasa. Nice kan? Sebab tu kitorang sangat rapat. Perangai pon lebih kurang. Semoga persahabatan kami berempat akan kekal keakhir hayat. Thanks to kawan2 perompak yang celebrate besday kami malam tu.

Semoga panjang umor & murah rezeki untuk diri sendiri, Ayin, Aqmal & Nasa.

Really miss this moment!! Rase sangat di hargai dalam grup Perompak. Ukhwah yang sangat kuat. Nilai persahabatan yang aku tak pernah dapat. 


Biru (Ayin punye), Pink (Nasa punye), Ungu (I punye). Thanks Ririn.

Besday boy. Aqmal & Nasa.

Kek buah. Kesukaan si Aqmal.

Ni la hasilnye sebelom balik. Berpeloh2 kitorang lari nak selamatkan diri. Tapi tak berjaya. Takpelah. Lepas melantak bersenam la plak. 

P/S : Teringat pada sorang sahabat yang wish besday aku tahun tu. Die wish awal kot. Confius katenye. Kelakar gile. Apepon...thanks eh. But, don't do that to your love one. Coz girl ni memang sensitif sikit bab tarikh2 keramat dalam hidup die. 

No comments:

Post a Comment