Wednesday, October 23, 2013

~My 1st choice for energy drink @ Shaklee~


     Hye guys. As u all semua sedia maklum, I love hiking or any outdoor activities damn much. Energy drink or energy bar is 'sahabat' rapat untuk aku. Ia bantu aku untuk recover or to boost my energy for sure. Tapi jangan jadi bodoh untuk bergantung pada product ni semata. Come on lah beb. The most important of course la your own ability. Sebanyak mane ko minum energy drink or makan energy bar tak kan boleh membantu kalau sememangnya ko sendiri takde usaha or tak berkemampuan untuk capai. (ape yang aku merepek ni?)

     By the way, aku just nak share ngan korang supplement ape yang aku ambil bila aku hiking or climbing. Untuk energy drink memang ni yang aku minum. Tapi kalau untuk makan plak aku jarang ambik any energy bar  Sebabnye, walau macam mane pon perut aku mesti mintak nasi punye. Aku tak akan kenyang dengan hanya makan energy bar je. Hihi..memang dasar perut Melayu.

       Actually, untuk maklumat lanjut pasal energy drink@Shaklee ni korang bole study pasal product ni kat link ni http://www.shaklee.com.my/eng/prodview_body.asp?prodcode=20496 . Actually banyak lagi product2 die yang lain. Korang boleh survey2 sendiri ye.


P/S ~ Kalau korang ade niat nak bertanye or need info pasal product ni jgn malu jangan segan boleh PM direct aku kat sini https://www.facebook.com/eris.erisya 




No comments:

Post a Comment