Monday, January 13, 2014

~ Pulau Perhentian : Snorkeling memang terbaik ~

Setahun hampir berlalu. Baru aku berkesempatan untuk menulis berkenaan Pulau Perhentian. Percutiaan bersama teman-teman universiti pada March 2013 (tarikh aku lupe la plak) memang 1 percutian hebat & menyeronokkan. Walaupon menyimpan sejuta rasa kecewa dihati, tapi sepanjang berada di pulau tersebut ternyata aku sangat enjoy. Macam biasa aku lebih suka persembahkan foto-foto untuk tatapan kalian. Ternyata 1000 cerita tersirat disebalik sekeping foto. Check it out!!

1st day di Perhentian. Berkumpul di depan bilik Sarah & the gang sebelum turun ke pantai petang tu.

Diorang ni lagi maha hebatnye kaki bergambor. PG..aku rase korang pon kalah kalau bab bergambar ngan diorg ni.

Candid. Errmm.... nak tayang 6 pax mungkin. Tapi mcm xde je. Haha.... 

The ladies :)

The gentlemen :)

Sampai senja gak la kitorang bersantai petang tu. Bergambar sebelom balik bilik & bersiap2 untuk p dinner.

Lepak kat tepi pantai lepas dinner.

Long beach.

Ombak pagi tu sangat kuat. Tapi kitorang redah jugak mandi laut pagi tu.

Pulang.

P/S ~ InshaaAllah on this coming February aku akan ke sana lagi. No more snorkeling but diving. Can't wait for it. ;)


No comments:

Post a Comment