Wednesday, February 5, 2014

~ Nami Island, Korea ~

Alhamdulillah, dengan izin Allah, aku diberi kesempatan menjejakkan kaki ke bumi Korea. Tak terucap dengan kata-kata. Selama ni tengok awek & pakwe Korea yang comel-comel & manja tahap gaban kat TV je. But, this time berkesempatan berada dikalangan mereka. Ternyata orang Korea sangat lembut & manja.

1st picture yang aku snap in Korea. Lengang. Memang ajaib. Tapi sebenarnye ribuan orang tengah lalu lalang kat belakang aku. 

Ade peristiwa lucu berlaku di sini. Aku terpakse crop gambar ni atas sebab2 tertentu. Hihi..(Original photo still with me..haha) cc : Malaa XOXO

Salah 1 restoran yang kitorang try. Not bad. Boleh la untuk isi perut. Tapi honestly aku cakap, perut aku memang kurang gemar ngan masakan Korea ni. But, its better than masakan Cina. (tepuk dada tanye selera lah ye)

Wohhaaaa...at Nami Island. 1 of the most beautiful place. 

;)

P/S ~ Actually, 2nd day aku kat sane, aku demam. Memang spoil the mood betul la. Sejuk sangatttttt. Ape pon sempat gak la shopping barang2 sikit. Murah & comel. 


No comments:

Post a Comment