Friday, February 7, 2014

~ Permata hati : Muhammad Aliff Mikhail ~

Anak adalah permata hati, pengarang jantung, penghibur jiwa & terpenting ialah dia anugerah Allah buat pasangan suami isteri. Aku bersyukur ditemukan dengan Mohammad Aliff Mikhail & keluarganya. Kami tiada ikatan darah, tapi aku sayangkan die lebih dari nyawaku sendiri. Die tinggal ngan aku dari umur die seawal setahun lagi. Die membesar depan mata aku. Merangkak, berjalan & seterusnya berlari. Semua depan mata aku. Sekarang sepenuhnye die tinggal dengan mak & ayah kandung die.

2/7/14 : 7.40 pm ~ Mak kandung die send pic ni kat aku. Ya Allah, rindu sangat aku ngan budak ni. Mak die macam faham je ape yang aku rase. Mak die cakap die dah pandai mengaji & solat. Speechless...



P/S ~ I just hope, die akan sentiase ingat aku..walaupon die dah jauh dari aku :'(

No comments:

Post a Comment