Friday, June 20, 2014

~ Ijab & Qobul : Aku terima nikahnya ~

29 Mar 2014, semua dalam hidup aku berubah. Perasaan, hati, & keinginan. Aku bersyukur di lamar dia. Menerimaku tanpa syarat. Menjadikan aku wanita beruntung sekali. Alhamdulillah. Di saat akad di lafaz, di saat tu lah aku benar2 sedar dialah imamku. Dialah pembimbingku. Dan tentulah yang aku harapkan dia juga yang akan memimpim tanganku & keluarga kami ke Jannah kelak. InshaaAllah.

Penantian.

Ya Rab!! Kau pemilik hati. Pemunya cinta. Semoge cinta yang Kau hadirkan dalam diri kami akan berkekalan ke akhir hayat. Aminn..

Aku terima mas kawinnya. Hihi..

Kesayanganku. My mom, mother in law, father in law 
& my dad.


Cinta yang berlandaskan nafsu & kepentingan dunia tak kan kekal. Tapi cinta kerana Allah adalah hakiki.

P/S ~ Thanks kepada semua, family & friends. Doa kalian untuk kebahagian kami adalah hadiah paling  bermakne. 





No comments:

Post a Comment