Wednesday, July 2, 2014

~ Raikan cinta : Wedding reception @ Dewan Ikram, Bangi ~

     Majlis resepsi buat hari yang same ngan majlis akad nikah. Majlis sanding lebih kurang pukul 1 pm hari tu. Panas terik. Nasib dalam dewan aircond. Hihi

Yang baju biru tu la pengapit aku. Cik Ririn name die. Misi kat PPUM. Still available. Nak kenal isi borang. Pengapit lelaki plak namenye Ayon. Single but not available. Katenye lah. Tapi kalau sape2 nak try nasib tu boleh la cube isi borang jugak kot.

Semua lagu2 yang disampaikan oleh adik2 qasidah ni memang best. Terkejut aku tetamu yang datang pon dok nyanyi same. Dah serupe konsert plak majlis aku hari tu. Ape pon... Alhamdulillah, terase majlis ni lebih bermakne.

Bile kata2 tidak mampu di ungkap, biar gambar yang berbicara. Ni kejutan yang di buat oleh abang Acham untuk aku & suami. Thank you banyak2. Rentetan gambar memang menceritakan hampir keseluruhan perjalanan perkenalan aku & Nasa. 




Bergambar bersame-same rakan2 bikers yang mengiringi kami sepanjang perjalanan dari lodge ke dewan. Thanks Sis Satinah yang buat persiapan ni untuk majlis aku. 

Bersame family suami.

Ni plak family aku.

Macam biase. Ni budak2 perompak gunung la. Tengok trademark pon dah tau.



Ni pon budak2 perompak gunung gak. Majlis aku bersepah ngan budak2 gunung je lah. Almaklumlah minat aku ngan suami same. Pusing2 kawan yang same jugak.

Aku suke gambar ni coz gambar aku sorang je yang jelas. Yang lain sume blur. Haha


If its meant to be, it will be. Jodoh rahsia Allah. Tulang rusuk tak kan bertukar. Kalau dah di takdirkan dia jodoh kita, macam mane kite cube nafikan sekalipun, pasti bersatu juge. 

No comments:

Post a Comment