Friday, July 4, 2014

~ Tips untuk memudahkan mata terlelap ~

     Memandangkan esok cuti, so, macam biasalah mata ni susah betul nak lelap. Klik2 youtube, nak dengar lagu kononnye. Kot2 la boleh membantu mata ni lelap. Ni antara lagu yang aku dengar ulang2 kali malam ni. Hihi


Sayu je bile dengar lagu ni. Tapi pada mase yang same betul2 bagi inspirasi. Jangan mudah putus asa & kena rajin la berusaha. Akhir sekali doa jangan lupe. :)

Lagu ni lagu ost untuk drama 'Saiful Nita'. Aku layan sangat lagu ni. Tambah plak aku memang tak miss tengok citer ni kat tv3.

     Lagu ni memang sayu. Kebetulan aku klik2 terjumpe lagu ni. Macam best plak. Layankan aje.

Ni plak lagu ost untuk drama ' Love U Mr Arrogant'. Sebab drama ni la tiap2 hari aku punch card tepat kul 5.30 ptg. Pendek kate pukul 5.31 ptg tayar dah bergolek. Hihi


P/S ~ Cukup la dah kot 4 lagu ni aku preview malam ni. Mate ni pon dah ade menunjukkan macam nak lelap je. Yey!! berjaya aku. So, tido dulu la ye. Nite & layankan la ye lagu2 yang aku pilih ni.

   

No comments:

Post a Comment