Tuesday, May 14, 2013

~ Perompak Gunung @ Mount Angsi ~

     Ramai yang cakap hiking gunung angsi best. Santai je. Huh!! santai la sangat. Selalu gitu. Untuk yang dah otai maybe santai kot. Actually ade misi penting kali ni selain hiking semata. Check it out the pictures dulu...baru tau.

Macam biase....bergambor dulu sebelom start hiking. Harini kitorang sarapan sandwich yang di sponsor oleh Ririn. Terbaekkk!!
 
 
 Dah sampai puncak. Siapkan ape yang patut. Bile semua dah sampai baru kitorang akan mulekan operasi jeng3x. (bak kate sis satinah)
 
Tunggu punye tunggu, mangsa pun sampai puncak dah. (Pakwan : berbaju hitam yang tengah menonggeng)


 Inilah die misi jeng3x kitorang hari tu. Ikut plan nak mengenakan si Pakwan je. Tapi laen plak yang jadi. Semua bermandi tepung.
 
Aku yang berkorban memberatkan beg aku mengangkut tepung ke puncak, last2 aku yang terkorban. sadis diorang ni. Besday aku dah lepas weh!!
(Thanks Ayin tolong cover aku)

Trademark.
 
Candid.
 
Antara geng2 perompak favorite aku. Ade diorang memang confirm happening lah.
 
P/S : Mission jeng3x completed. Next time tak nak gune tepung dah. Nak gune serbuk kari plak. Biar korang tau sadis ke tak :P 


No comments:

Post a Comment