Friday, May 17, 2013

~ River Walk @ Kinta Riverfront ~

     Kat sini merupakan salah 1 tempat kesukaan aku. Aku suke tengok benda yang warna warni ni. Bling2 gitu. 1st time aku datang sini aku sangat happy. 2nd time datang pon aku happy jugak. Cume, 3rd time aku datang sini, aku tak berape happy la. Tapi xpelah. kali ke4 datang aku happy balik. Kali ke5 datang pon aku happy jugak. Dan seterusnye lah.. Alhamdulillah.

     Memandangkan dah dekat sini, setiap kali timbul sedikit rajin dalam diri, aku mesti singgah. Aku rase dah lebih 10 kali aku datang sini. Gile kentang.

 Bling2.
 
Lagi tambah bling2 kat mata aku.
 
Ni kesayangan aku kat Ipoh ni.
 
Pandai budak kecik ni amik gambor. TQ juta2. Perompak gunung : korang kena bayor aku coz secara tak langsung aku dah promote club ni.
 
Bling2 again.
 
 
P/S ~ Hope 1 day berkesempatan terjun tiruk kat kolam renang Kinta Riverfront Hotel ni. Aku rase kolam renang dia mesti gempak sepadan macam harga dia jugak. 
 

2 comments:

  1. salam...

    pe citer skrg... dok mana tuee... kikiki

    ReplyDelete
  2. wassalam fauzan...

    Lamenye x dengar kabar. Lps kamu benti dr CIC tu kamu terus diamkan diri ek. Sy pon dah benti dari CIC tu dlm bulan Jan lps.
    Sy xtau nak ckp sy ni dok mane... 70% sy kat Ipoh & 30% kat Penang. HQ kat Ipoh. Tgh mintak utk fully transfer to Penang ni. Kamu plak kat mane?

    ReplyDelete